De praktijk is aangesloten bij de Klachten- en Geschillenregeling van het NIP, waarmee er een aansluiting is op het Klachtenportaal Zorg .
Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over mijn zorg? Ik ga graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar ik ben aangesloten om onvrede en klachten over mijn zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan [email protected]. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.
Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.
Ik ben tevens aangesloten bij de klachtenregeling van de Nederlandse Vereniging voor de Gezondheidszorgpsychologie en haar specialismen (NVGzP). Cliënten kunnen met klachten over mij of mijn behandeling terecht bij mij, of bij de klachtenfunctionaris van de NVGzP, te bereiken via: [email protected].
De praktijk beschikt over een kwaliteitsstatuut dat is goedgekeurd door GGZ Kwaliteitsstatuut.